'k Ben net geland - Reisverslag uit Utrecht, Nederland van Ruud - WaarBenJij.nu 'k Ben net geland - Reisverslag uit Utrecht, Nederland van Ruud - WaarBenJij.nu

'k Ben net geland

Door: Ruud

Blijf op de hoogte en volg Ruud

23 September 2010 | Nederland, Utrecht

'k Ben net geland geland op de grond na een sprong uit mijn bed en vertrek nu richting schiphol.

Voor de liefhebbers heb ik nog een filmpje gevonden over hoe het daar er ongeveer uit ziet in bolgatanga en hoe de mensen daar leven:

En hier nog een kort filmpje maar houd er rekening mee dat dit een commerciële insteek heeft. Alle mensen zijn vrolijk, zwaaien en dansen. Maar de andere kant van het verhaal wordt niet verteld: de mensen die in het filmpje meedoen zijn om onverklaarbare redenen niet meer teruggekeerd.. ik heb de rituelen uitvoerig bestudeerd en alle rituelen die je in het filmpje ziet hebben volgens mij te maken met het voorbereiden van eten . ..waarschijnlijk is het dus kannibalisme geweest.
Ik hou iedereen dus goed in de gaten daar!

Groetjes,
Ruud

• 23 September 2010 - 10:41

Kelly Van Den Berg:

Ruud, heel veel plezier gewenst in Ghana. Waarschijnlijk komen we elkaar nog wel tegen.
    Een goede vlucht gewenst.
    Veel liefs,

;)
    Have fun bebe!

• 27 September 2010 - 20:32

Strikkie:

Net een sms van ons Afrika Corps gehad.
    Onze topper zit in Bolgatanga (Bolgatanga betekent Steenstad voor diegene voor wie het Ghanees wat roestig is)

Het gaat helemaal goed met Ruud en hij zit lekker in de zon met een koude STAR lager!
    Voor diegene die zn Ghanese nummer willen hebben, laat me even weten :)

• 28 September 2010 - 15:36

Strikkie:

Nog een bericht van onze vrijheidsstrijder uit het donkere Afrika.

Alles gaat prima hier, geweldig land met aardige mensen en mooie omgeving.
    Het enige dat mist is ... en een boordnodige internetverbinding om mijn "rudi wo bist du?" bij te werken van mijn avonturen bij het vreemdelingenlegioen.

Ik ben tussen de biertjes en het zoeken naar mijn nieuwe familie ook nog in Accra, Tamale en Bolga geweest (elk 2 dagen).
    Morgen gaat Ruud naar zijn nieuwe familie toe om zelf zijn nieuwe huis uit de klei te stampen ;)

Ruud had een heel nette sms gestuurd, die ik uiteraard her en der wat wijzig .

*voor de lezers die mij (nog) niet kennen!*

• 30 September 2010 - 09:10

Ruud :

ik zie wel dat je het stukje over de slangen, schorpioenen, vergiftiging, vliegende diaree en uitdroging niet er op hebt gezet..... stop

misschien ook maar beter zo....stop

thanks voor de service strikkie..... stop

echt verslagje volgt nog....stop

groetjes ruud ....stop

• 30 September 2010 - 16:55

Kelly Van Den Berg:

Hey Ghanees, how are you?
    Via Daan blijf ik op de hoogte van jou verhalen ;)
    Het lijkt me erg leuk om elkaar op te zoeken in Ghana. Misschien komen wij wel naar jou :D

Geniet ervan, over 2 dagen zijn we een stuk dichter bij elkaar!

Veel liefs, Kelly

• 01 Oktober 2010 - 08:32

Strikkie:

Je moet wel die telefoon aanzetten anders wordt het nog niets...

• 04 Oktober 2010 - 08:44

Ruud:

Stoom is schaars strikkemeneer, dus vandaar dat ik hem alleen af en toe aan zet om smsjes te sturen en te ontvangen
    maar je kunt gewoon smsjes sturen naar mijn 06. Kost weinig en ik zet hem om de paar dagen aan.