Wat's gebeurd - Reisverslag uit Utrecht, Nederland van Ruud - WaarBenJij.nu Wat's gebeurd - Reisverslag uit Utrecht, Nederland van Ruud - WaarBenJij.nu

Wat's gebeurd

Door: Ruud

Blijf op de hoogte en volg Ruud

26 Augustus 2010 | Nederland, Utrecht

Hallo Allemaal

Binnenkort vertrek ik voor drie maanden naar Ghana om daar het leven te leren kennen in een dorp en om vrijwilligerswerk te doen op een jeugd centrum (het YHFG). Dit doe ik via de organisatie http://ontmoetafrika.nl

Waar en wat is nog niet precies bekend, maar ik kom te zitten in een dorpje bij Bolgatanga in de buurt en het werk dat ik ga doen kan variëren tussen het geven van voetbal lessen, computer cursus, ondernemings vaardigheden, malaria voorlichting en soa/Hiv voorlichting......of misschien iets anders wat daar op dat moment gedaan wordt.

Het doel van de YHFG (http://yhfg.org) verwoorden ze zelf erg mooi:
"the Youth Harvest Foundation Ghana (YHFG) seeks to help the youth of the region to develop their skills and equip them with the appropriate information that will help them gain the self confidence necessary to fight through the factors that are promoting the cycle of abject poverty"

GEWELDIG TOCH!

Voor degene die willen weten wanneer mijn vliegtuig vertrekt en aankomt hier de gegevens:


23SEP KL 0589 AMSTERDAM ACCRA
14:05 AMSSTERDAM 18:45 ACCRA

29DEC KL 0590 ACCRA AMSTERDAM
22:05 ACCRA 30DEC 05:40 AMSTERDAM

Groetjes,
Ruud

  • 06 September 2010 - 12:17

    Annet:

    Spannend allemaal! Wordt vast een mooi avontuur. Alvast succes met de voorbereidingen!

    Groetjes,
    Annet

  • 06 September 2010 - 12:27

    Carlien:

    Hoi Ruud!
    Ik was even aan het kijken of er ervaringsdeskundigen waren en toen zag ik jou ertussen staan:) Ik was toen ook op die bijeenkomst van ontmoet Afrika en zo te zien hebben we dezelfde heenvlucht.
    Zie je dit weekend!
    Groetjes Carlien

  • 09 September 2010 - 14:17

    Dick Verhoef:

    Ruud,
    Heel veel succes bij dit nieuwe avontuur. Ik vind het klasse dat jij jouw steentje bij wil dragen om de armoede in Ghana te helpen bestrijden.

    Groeten van Nell en Dick Verhoef Montfoort

  • 10 September 2010 - 08:16

    Annie :

    Ruud, wat geweldig dat je dit gaat doen! Eigenlijk had ik niet anders verwacht dat je iets in deze richting zou gaan doen. Past bij je! Succes!
    groetjes, Annie(Novius)

  • 10 September 2010 - 18:54

    Ewald:

    Veel leuker natuurlijk dan een career event...

    Succes!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Utrecht

Ruud

Actief sinds 01 April 2008
Verslag gelezen: 183
Totaal aantal bezoekers 54002

Voorgaande reizen:

01 Juli 2019 - 07 Augustus 2019

Tour-de-France 2019

04 April 2017 - 07 Augustus 2017

China: het land van de Chinezen

03 Juli 2014 - 01 Oktober 2014

Zwerftocht door zuid-west europa

03 Oktober 2011 - 23 December 2011

Nepal

23 September 2010 - 30 December 2010

Vrijwilligerswerk Ghana

12 April 2008 - 31 Mei 2008

Reis om de wereld in 49 dagen

Landen bezocht: