Laatste voorbereidingen - Reisverslag uit Utrecht, Nederland van Ruud - WaarBenJij.nu Laatste voorbereidingen - Reisverslag uit Utrecht, Nederland van Ruud - WaarBenJij.nu

Laatste voorbereidingen

Door: Ruud

Blijf op de hoogte en volg Ruud

29 Juni 2014 | Nederland, Utrecht

Eerst nog Nederland - Mexico kijken, daarna een dag werken, 2 dagen even echt serieus mijn reis voorbereiden (in plaats van alleen maar koekjes eten en theedoeken tellen), eventjes een uitstapje maken met de suicide mountainbike squad Jarni en Japi in Oostenrijk en dan......

... op de terugweg word ik ergens bij Luxemburg geblinddoekt uit de auto gesmeten tezamen met mijn backpack, twee slokjes water en een brief waarin mijn geheime opdracht staat:

"ik moet onopgemerkt door de NSA, Interpol, KGB en FBI ergens in Portugal een pakje zien te brengen"

zucht ..... dat wordt dus in ieder geval geen facebook gebruiken


Mocht je een berichtje willen krijgen wanneer ik wat op mijn blog heb gezet, ergens links onderaan kan je je aanmelden voor de mailinglijst. Weet wel dat dan ook anderen je contactgegevens kunnen zien zoals bijvoorbeeld de nederlandse geheime dienst, MI 6, etc..

  • 01 Juli 2014 - 09:32

    Dick Verhoef:

    Wat heb je nu weer op je hals gehaald? Je gaat naar Portugal met een onbekend pakje? Moet jij niet ter voorbereiding op de intocht met een pakje naar Spanje?
    Sterkte en veel succes. Groeten, Dick Verhoef.

    PS. mocht er een probleem zijn, moet je mij maar bellen.

  • 07 Juli 2014 - 12:15

    Hanneke Langendam:

    Ik wens je een heel mooie reis, veel prachtige (wandel)ervaringen en inspirerdene ontmoetingen!
    Groetjes Hanneke

  • 13 Juli 2014 - 21:44

    Suzanne:

    Succes!!!
    ben heel benieuwd naar je verhalen en belevenissen :)
    (we missen je nu al bij de salsa!!!)
    Have fun!!!

  • 22 Juli 2014 - 12:59

    Jan Kampen:

    Ha Ruud, inmiddels al van je startplek liftend vertrokken? Of al zoveel je duim gebruikt dat er slijtage dreigt te ontstaan? Ik wil je een heel mooie tijd toewensen.
    Groet Jan

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Ruud

Actief sinds 01 April 2008
Verslag gelezen: 297
Totaal aantal bezoekers 54013

Voorgaande reizen:

01 Juli 2019 - 07 Augustus 2019

Tour-de-France 2019

04 April 2017 - 07 Augustus 2017

China: het land van de Chinezen

03 Juli 2014 - 01 Oktober 2014

Zwerftocht door zuid-west europa

03 Oktober 2011 - 23 December 2011

Nepal

23 September 2010 - 30 December 2010

Vrijwilligerswerk Ghana

12 April 2008 - 31 Mei 2008

Reis om de wereld in 49 dagen

Landen bezocht: