Van besisharar tot Pokhara in 23 dagen - Reisverslag uit Pokhara, Nepal van Ruud - WaarBenJij.nu Van besisharar tot Pokhara in 23 dagen - Reisverslag uit Pokhara, Nepal van Ruud - WaarBenJij.nu

Van besisharar tot Pokhara in 23 dagen

Door: Ruud

Blijf op de hoogte en volg Ruud

13 November 2011 | Nepal, Pokhara

Deze keer geen verhalen, alleen maar foto's.
Ik heb ze een beetje op volgorde gezet en bij welke plaats ze in de buurt genomen zijn.

En natuurlijk hier het bewijs van 5400 meter hoogte (kopieer de hele link als deze niet werkt):

en klik op "Thorang La (End)" om de hoogtemeters te zien!

Voor wat tekst lees het verhaal van Thomas die grotendeels hetzelfde stuk heeft gelopen en dit mooi heeft verwoord.
(http://thomashassing.waarbenjij.nu/Reisverslag/?Nepal/Into+the+Himalaya/&subdomain=thomashassing&module=site&page=message&id=4076618)
Ik ben echter tot basekamp tilicho geweest (en niet hoger door hoogte ziekte). Thomas heeft een alternatieve route gelopen langs het meer waar ik aan de andere kant de thorang-la pas ben over gestoken.

• 14 November 2011 - 20:06

Thomas:

Hahaha mooie foto's Ruud! Vooral die Johnny Bravo move op de pas is vet ;)

Hope you enjoyed it, veel plezier in Pokhara en omstreken en met de plannen die je hierna nog hebt! Zie je ergens eind December wel weer verschijnen in Patan, dan doen we zeker weer een biertje! :)

Groeten!

• 14 November 2011 - 21:40

Irma:

Ruud! We hebben elkaar ontmoet in Ghana en ik kwam toevallig op deze site. Echt, wat heb jij een humor. Ik heb vaak smakelijk zitten lachen om je avonturelijk en bizare verhalen. Je kan het zo gek niet bedenken of jij haalt het in je hoofd om juist lekker de keuze te maken die je verstand absoluut zou afraden :) En dat jij nu zo'n ticket moet boeken, per ongeluk, ik kan het niet anders uitdrukken als geniaal. Geniet van je reis!

• 17 November 2011 - 06:42

Peter:

Mooie plaatjes van een majestueuze omgeving. Ik zou bijna jaloers worden. Gelukkig ben ik inmiddels behoorlijk zen, weet ik dat geluk en kwaliteit niet afhankelijk is van waar ik ben maar van hoe ik ben, en stap ik straks rustig op m'n fietsje langs de mooie singel onder prachtige bomen door naar m'n werk, pittoreske honden ontwijkend en minzaam knikkend naar traditioneel geklede en zich idem gedragende medelanders. F... you very much en tot volgend jaar.

• 20 November 2011 - 20:41

Ellen:

Wauw! Impressive! En je staat er zowaar zelf een keer op ;-)

• 22 November 2011 - 12:05

Linda:

Idd indrukwekkend landschap. Veel plezier daar!