multicultureel - Reisverslag uit Tokio, Japan van Ruud - WaarBenJij.nu multicultureel - Reisverslag uit Tokio, Japan van Ruud - WaarBenJij.nu

multicultureel

Door: Ruud

Blijf op de hoogte en volg Ruud

17 April 2008 | Japan, Tokio

Ik moet zeggen dat ik het erg heb getroffen bij mijn eerste gasthuis. Het is daar gezellig en je kan daar je natje en je droogje doen (?!?!volgens mij voor meerdere intepretaties vatbaar maar goed....minder belangrijk). Waar ik nu zit is het wat rustiger maar dat geeft niet, ik ga morgen namelijk grenzen verleggen.....to go where no man has gone before this time of the year in this kind of weather...want het regent...en hard...

De eerste paar dagen heb ik 4 italianen, 1 canadees, 1 duitser, 6 engelsen, 2 mexicanen, 3 polen, 2 japanners, 3 australiërs, 1 zweed en.......een zwollenaar ontmoet. Dat laatste ging zo:
- 'do you also want some very special tea, it's from Holland'
* 'No thanks, but how did you get that tea'
- ' Well, I live in Utrecht and there's a special tea shop'
* 'Oh, I'm from zwolle'
- That means that we can speak dutch!'
* ' Jazekerrrrrrrrrrrr'

In ieder geval veel verschillende smaken die in- en uitstromen.

Nu zit ik in een hostel waar ook Amerikanen zitten. Ik weet niet waarom maar bij ' dat soort mensen' gaan meteen mijn nekharen overeind staan, ...ik weet niet of jullie dat ook met Amerikanen hebben? Kan nog leuk worden als ik in LA ben...
Er zit hier ook een nederlandse dame met een rollende errrrrrrr.....daar heb ik maar even Engels tegen gepraat :-)

Er lopen nu trouwens ook 2 nederlandse dames net naar binnen....hmmmmm.....wat is dat met die nederlanders hier...

***later toegevoegd*** uiteindelijk eindigen we met 4 nederlanders en 1 belg, waarbij er één nederlandse bij mij om de hoek in overvecht woont...de wereld is echt klein.


Groet,
Ruud

ps. Ik laat nog horen waar ik heb gezeten en wat ik heb uitgespookt...

  • 17 April 2008 - 15:35

    Sophie:

    Had niet gedacht dat je zo snel wat van je zou laten horen. De aftrap was dus 'n beetje zwaar; nou ja, tijd genoeg om bij te komen. Heb je onder die brug geslapen?
    Jammer van die regen; hier schijnt de zon. Ben benieuwd wat voor spannends je gaat doen. Blij dat er foto's bij zijn. Groet van 'n alfabeetje.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Japan, Tokio

Ruud

Actief sinds 01 April 2008
Verslag gelezen: 120
Totaal aantal bezoekers 53964

Voorgaande reizen:

01 Juli 2019 - 07 Augustus 2019

Tour-de-France 2019

04 April 2017 - 07 Augustus 2017

China: het land van de Chinezen

03 Juli 2014 - 01 Oktober 2014

Zwerftocht door zuid-west europa

03 Oktober 2011 - 23 December 2011

Nepal

23 September 2010 - 30 December 2010

Vrijwilligerswerk Ghana

12 April 2008 - 31 Mei 2008

Reis om de wereld in 49 dagen

Landen bezocht: