Wereldreis gestart - Reisverslag uit Tokio, Japan van Ruud - WaarBenJij.nu Wereldreis gestart - Reisverslag uit Tokio, Japan van Ruud - WaarBenJij.nu

Wereldreis gestart

Door: Ruud

Blijf op de hoogte en volg Ruud

17 April 2008 | Japan, Tokio

Hallo allemaal,

Zoals je waarschijnlijk al geraden had, ben ik veilig geland op Narita bij Tokyo in de buurt een aantal dagen geleden. Inmiddels heb ik de stad Tokyo vandaag al weer verlaten en ben op een plek waar ik zo meer over vertel.

Het is hier nu 19:00, wat betekent dat jullie nu aan je eerste bak koffie zitten in de middag.....ach...jullie kennende zal het al de 5e zijn.

Omdat ik zelf een hekel heb aan lange verhalen schrijf ik een aantal korte stukjes. Voor de liefhebber (lees analfabeet) zal ik ook een aantal plaatjes er bij plakken...als dit lukt tenminste...ga ik zo proberen.

Toelichting bij foto:
Als het goed is zie je het uitzicht dat ik had, nadat ik de 12e 12 uur in het vliegtuig had gezeten, niet heb kunnen slapen, 7 uur verder de tijd in ben gegaan en de mij toen nog niet bekende jag-lag tegemoet vlieg, anderhalf uur in de metro heb gezeten en zoekende ben naar mijn eerste slaapplaats. Ik sta op een brug en zie rechts van mij dit plaatje.......en ik denk bij mijzelf: 'shit.....loop ik nu over de juiste van die 13 bruggen?' en 'dat gele ding lijkt wel op een ...........!!!' (voor degene die geen idee hebben: Karlijn kan het je vertellen.... )
Groet,

Ruud

  • 17 April 2008 - 16:13

    Trees En De Rest:

    leuk om op deze manier wat van je te horen, we genieten zo gezellig mee met je vakantie. groetjes

  • 19 April 2008 - 19:39

    Oma Verhoef:

    Hallo Ruud, hier een berichtje van oma. Leuk om je berichten te lezen. Ik wens je heel veel plezier.

  • 19 April 2008 - 19:46

    Sophie:

    Hoi Ruud, De v.d. Horstreünie is weer achter de rug. Het was weer héél gezellig vandaag. De oude garde was bijna compleet. Oude liedjes en zeemansliedjes gezongen met begeleiding van de mondharmonica's. Over 2 jaar weer! Sabine is gistermiddag gekomen. Even naar Zeist geweest en daarna de spullen klaar maken voor de reünie. Oma en ome Frans slapen dit weekend bij mij; maandag gaan zij weer richting Groningen. Ook vandaag veel zon, hoewel het nog best fris is. Ik heb hier je muts en sjaal liggen die je bij tante Trees hebt laten liggen. Ik hoop niet voor je, dat je deze nu nodig zou moeten hebben. Veel plezier en de groeten.

  • 20 April 2008 - 11:08

    Ans En Gé:

    Dag Ruud,

    Het was ons ontgaan dat je zo'n mooie reis ging maken. Wij wensen jou natuurlijk het aller, allerbeste toe en we blijven je volgen. Heel veel plezier.
    Kus van Ans en een poot van mij.

  • 20 April 2008 - 19:24

    Annet:

    Ook wat echte Japanse foto's hoor! Die brug zou in Nederland kunnen zijn. Over Japan gesproken: volgens mij zijn die goudvissen van jou stiekem Koi-karpers.
    Goede reis en groetjes!

  • 21 April 2008 - 09:55

    Sophie:

    Hoi Ruud, Oma en ome Frans zijn weer vertrokken naar Ten Boer. Oma heeft haar huiswerk voor jou af; het ligt bij mij. Oma heeft voor iedereen die bij de reünie was iets gemaakt; zo ook voor haar kleinkinderen. Dit komt richting Utrecht. Groetjes vanuit een zonovergoten Zeist.

  • 21 April 2008 - 18:08

    Peter V (Novius):

    Ruud,

    Volgens mij is dat gele ding een speerpunt. Veel plezier gewenst de komende tijd!

    Groet,
    Peter

  • 24 April 2008 - 15:51

    Sabine:

    hoi ruud
    leuk om zo te lezen hoe het met je gaat en waar je naartoe gaat. ik blijf het zeker volgen.

    groetjes van je nichtje sabine

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Japan, Tokio

Ruud

Actief sinds 01 April 2008
Verslag gelezen: 140
Totaal aantal bezoekers 53984

Voorgaande reizen:

01 Juli 2019 - 07 Augustus 2019

Tour-de-France 2019

04 April 2017 - 07 Augustus 2017

China: het land van de Chinezen

03 Juli 2014 - 01 Oktober 2014

Zwerftocht door zuid-west europa

03 Oktober 2011 - 23 December 2011

Nepal

23 September 2010 - 30 December 2010

Vrijwilligerswerk Ghana

12 April 2008 - 31 Mei 2008

Reis om de wereld in 49 dagen

Landen bezocht: