Op weg naar Christchurch - Reisverslag uit Osaka, Japan van Ruud - WaarBenJij.nu Op weg naar Christchurch - Reisverslag uit Osaka, Japan van Ruud - WaarBenJij.nu

Op weg naar Christchurch

Door: Ruud

Blijf op de hoogte en volg Ruud

23 April 2008 | Japan, Osaka

Hallo Allemaal,

Inmiddels zit ik nu op het vliegveld kansai in Osaka waar ik rechts een bundel zwetende mensen in de rij zie staan om het vliegtuig in te zwemmen. Ik ga zo achteraan sluiten wanneer het wat rustiger is (of wanneer ik mijn naam omgeroepen hoor).

Ik heb het erg naar mijn zin gehad in Japan, ik zal het een en ander aan foto s op het internet zetten als ik in christchurch ben aangekomen.

Ik zie dat het al minder wordt rechts van mij dus ga achteraan sluiten.

groet Ruud

• 23 April 2008 - 12:23

Sophie:

Goedemorgen Ruud, Ik hoop dat je hebt kunnen slapen in het vliegtuig en wat heb kunnen uitrusten. Nou, zweten dat gaan we hier ook beetje bij beetje doen. Veelvuldig zon en de wind laat het steeds meer afweten. Heeft dat gele ding in Japan ook 'n naam? Ik heb ook wat leuke foto's! Oma als kapitein. Veel plezier aan de andere kant van de aardbol.

• 25 April 2008 - 08:01

Sophie:

Ruud, ter informatie. Ik heb vernomen dat men niet op jouw weblog kan komen (domeinnaam is gereserveerd voor klant Netbasics). Het lukt wel wanneer je, je aangemeld hebt via "blijf op de hoogte". Via jouw link lukt het wel! Je wordt gevolgd!
    Groetjes vanuit een zonnig Zeist.

• 28 April 2008 - 20:07

Sophie:

Ik weet nu waarom Mira zo bang is om naar buiten te gaan. Zij heeft wéér de schrik van haar leven gekregen. Oorzaak: herdershond. Deze woont hier naast in de flat en jaagt op katten. Karina kwam me waarschuwen. Ook Raffel is achterna gezeten en was eventjes heel mak, maar hij was het snel vergeten. Mira niet: zelfs in huis is ze bang. Nou ja 'n pluspuntje is dat het weer, weer minder wordt. 15oC. Dat wordt binnen zitten.
    Bij jou zal het ook niet erg warm zijn. Of valt het mee in het zuiden. Groetjes.