Op weg naar Christchurch - Reisverslag uit Osaka, Japan van Ruud - WaarBenJij.nu Op weg naar Christchurch - Reisverslag uit Osaka, Japan van Ruud - WaarBenJij.nu

Op weg naar Christchurch

Door: Ruud

Blijf op de hoogte en volg Ruud

23 April 2008 | Japan, Osaka

Hallo Allemaal,

Inmiddels zit ik nu op het vliegveld kansai in Osaka waar ik rechts een bundel zwetende mensen in de rij zie staan om het vliegtuig in te zwemmen. Ik ga zo achteraan sluiten wanneer het wat rustiger is (of wanneer ik mijn naam omgeroepen hoor).

Ik heb het erg naar mijn zin gehad in Japan, ik zal het een en ander aan foto s op het internet zetten als ik in christchurch ben aangekomen.

Ik zie dat het al minder wordt rechts van mij dus ga achteraan sluiten.

groet Ruud


  • 23 April 2008 - 12:23

    Sophie:

    Goedemorgen Ruud, Ik hoop dat je hebt kunnen slapen in het vliegtuig en wat heb kunnen uitrusten. Nou, zweten dat gaan we hier ook beetje bij beetje doen. Veelvuldig zon en de wind laat het steeds meer afweten. Heeft dat gele ding in Japan ook 'n naam? Ik heb ook wat leuke foto's! Oma als kapitein. Veel plezier aan de andere kant van de aardbol.

  • 25 April 2008 - 08:01

    Sophie:

    Ruud, ter informatie. Ik heb vernomen dat men niet op jouw weblog kan komen (domeinnaam is gereserveerd voor klant Netbasics). Het lukt wel wanneer je, je aangemeld hebt via "blijf op de hoogte". Via jouw link lukt het wel! Je wordt gevolgd!
    Groetjes vanuit een zonnig Zeist.

  • 28 April 2008 - 20:07

    Sophie:


    Ik weet nu waarom Mira zo bang is om naar buiten te gaan. Zij heeft wéér de schrik van haar leven gekregen. Oorzaak: herdershond. Deze woont hier naast in de flat en jaagt op katten. Karina kwam me waarschuwen. Ook Raffel is achterna gezeten en was eventjes heel mak, maar hij was het snel vergeten. Mira niet: zelfs in huis is ze bang. Nou ja 'n pluspuntje is dat het weer, weer minder wordt. 15oC. Dat wordt binnen zitten.
    Bij jou zal het ook niet erg warm zijn. Of valt het mee in het zuiden. Groetjes.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Japan, Osaka

Ruud

Actief sinds 01 April 2008
Verslag gelezen: 138
Totaal aantal bezoekers 53790

Voorgaande reizen:

01 Juli 2019 - 07 Augustus 2019

Tour-de-France 2019

04 April 2017 - 07 Augustus 2017

China: het land van de Chinezen

03 Juli 2014 - 01 Oktober 2014

Zwerftocht door zuid-west europa

03 Oktober 2011 - 23 December 2011

Nepal

23 September 2010 - 30 December 2010

Vrijwilligerswerk Ghana

12 April 2008 - 31 Mei 2008

Reis om de wereld in 49 dagen

Landen bezocht: