Ja, wat zal ik nu eens over figi schrijven... - Reisverslag uit Suva, Fiji van Ruud - WaarBenJij.nu Ja, wat zal ik nu eens over figi schrijven... - Reisverslag uit Suva, Fiji van Ruud - WaarBenJij.nu

Ja, wat zal ik nu eens over figi schrijven...

Door: Ruud

Blijf op de hoogte en volg Ruud

18 Mei 2008 | Fiji, Suva

Aangezien mijn vorige berichtjes erg positief waren lijkt me dit een goed moment om mijn gal over fiji te spuwen. Natuurlijk ook een paar leuke momenten gehad daar, maar ben blij dat ik nu in LA zit.

Kort gezegd:
Eerste dag mooi weer, echter flink verbrand , bijna verzopen, mijn voet gesneden...
(ad bijna verzopen: ik moest een kanaaltje van 10 meter overzwemmen, echter met 1 arm en twee benen, andere arm hield een tas van 3 kilo boven het water...dat gaat natuurlijk niet goed)

Dag 2: op naar het eiland voor duikcursus. geen zon, pokke veel theorie om te leren

Dag 3: na wat oefenen eerste duik, rechter oor helemaal dicht (nu na een week nog steeds), erg bewolkt

De volgende twee dagen mooi weer, echter theorie leren, maar natuurlijk op het hele kleine eilandje rondgelopen. Eerlijk gezegd helemaal niks te doen...allemaal veel te klein.

Aangezien mijn oor niet beter werd heb ik besloten om de cursus niet af te maken, geen zin om mijn oor nog een keer te verzieken.

Laatste twee dagen ook bewolkt, de rafting die ik had geboekt bleek verkeerd te zijn geboekt waardoor ik uiteindelijk niet geraft heb...hmmmm

(Foto's zal ik later plaatsen. )

ik was blij dat ik vandaag naar LA kon vliegen.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Fiji, Suva

Ruud

Actief sinds 01 April 2008
Verslag gelezen: 127
Totaal aantal bezoekers 53810

Voorgaande reizen:

01 Juli 2019 - 07 Augustus 2019

Tour-de-France 2019

04 April 2017 - 07 Augustus 2017

China: het land van de Chinezen

03 Juli 2014 - 01 Oktober 2014

Zwerftocht door zuid-west europa

03 Oktober 2011 - 23 December 2011

Nepal

23 September 2010 - 30 December 2010

Vrijwilligerswerk Ghana

12 April 2008 - 31 Mei 2008

Reis om de wereld in 49 dagen

Landen bezocht: